Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník pro bakalářskou práci. Zaměřuje se na interní komunikaci, využívání technologií a problémy s interní komunikací.
Odpovědi respondentů
1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10-50
28
26,67 %
26,67 %
300 a více
27
25,71 %
25,71 %
50-150
21
20 %
20 %
0-10
18
17,14 %
17,14 %
150-300
11
10,48 %
10,48 %
Hodnoťte následovně. 0 - tento nástroj firma nevlastní. 1 - málo důležitý 5 - velice důležitý
2. Jaké nástroje jsou pro Vás důležité při komunikaci ve firmě?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Email
4.267
1.529
Telefon / mobilní telefon
4.124
0.889
Veřejné sociální sítě (Facebook, Google +...)
2.133
3.049
Podnikové sociální sítě
1.305
2.574
Intranet
1.981
3.047
Instant messaging (chat)
2.133
2.992
Firemní (interní) wikipedie
1.295
2.456
3. S jakými problémy se v interní komunikaci setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejednoznačné informace
51
48,57 %
48,57 %
Neúplné informace
48
45,71 %
45,71 %
Zdlouhavá emailová komunikace
47
44,76 %
44,76 %
Nedostatek informací
36
34,29 %
34,29 %
Neaktuálnost souborů
33
31,43 %
31,43 %
Duplikace souborů
23
21,9 %
21,9 %
Ztráta souborů
20
19,05 %
19,05 %
Žádné
16
15,24 %
15,24 %
1 - nejméně, 5 - nejvíce
4. Jaký podíl běžné pracovní doby týdně v průměru strávite následujícími činnostmi:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Čtení a odpovídání na emaily
2.876
2.185
Vyhledávání a shromažďování informací
2.886
1.587
Interní komunikace a spolupráce
3.2
1.017
Řešení specifických úloh
3.79
1.651
Jiné
2.248
2.301
5. Naslouchá vedení Vašim nápadům a komentářům ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
34
32,38 %
32,38 %
Jak kdy
32
30,48 %
30,48 %
Ano
23
21,9 %
21,9 %
Ne
8
7,62 %
7,62 %
Spíše ne
8
7,62 %
7,62 %
6. Vyzývá Vás vedení firmy k návrhům na zlepšení fungování firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
61
58,1 %
58,1 %
Ne
44
41,9 %
41,9 %
7. Máte pocit, že vedení firmy řeší problémy, pokud se vyskytnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
47
44,76 %
44,76 %
Jak kdy (podle typu problému)
47
44,76 %
44,76 %
Ne
11
10,48 %
10,48 %
8. Jaké jsou slabiny Vaši firmy v interní komunikaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nedorozumění mezi zaměstnanci
41
39,05 %
39,05 %
Styl vedení firmy
32
30,48 %
30,48 %
Slabá podpora týmové spolupráce
30
28,57 %
28,57 %
Chybějící platforma pro efektivní komunikaci
30
28,57 %
28,57 %
Žádné
29
27,62 %
27,62 %
Nízká úroveň vedoucích pracovníků
21
20 %
20 %
Chybějící pravidla
20
19,05 %
19,05 %
9. Znáte své kolegy v práci(v týmu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, známe se všichni
49
46,67 %
46,67 %
Ano, ale jen některé
45
42,86 %
42,86 %
Ne, nemám k tomu možnost
8
7,62 %
7,62 %
Ne, nemám zájem
3
2,86 %
2,86 %
10. Chodíte na team-building akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, je to super
57
54,29 %
54,29 %
Ne, je to ztráta času
24
22,86 %
22,86 %
Chodím tam, ale pouze ze slušnosti
24
22,86 %
22,86 %
11. Jaká je Vaše pozice ve firmě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Řadový pracovník, zaměstnanec
64
60,95 %
60,95 %
Vedoucí týmu
17
16,19 %
16,19 %
Vedoucí oddělení
16
15,24 %
15,24 %
Vedení firmy, majitel firmy
8
7,62 %
7,62 %
12. Do jakého oboru se řadí vaše firma?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informační technologie a služby
32
32 %
30,48 %
Bankovnictví
16
16 %
15,24 %
Obchod
11
11 %
10,48 %
Finance
10
10 %
9,52 %
Služby
10
10 %
9,52 %
Státní správa
8
8 %
7,62 %
Průmysl
4
4 %
3,81 %
Doprava
3
3 %
2,86 %
Zdravotnictví
2
2 %
1,9 %
chemická laboratoř
1
1 %
0,95 %
Marketing
1
1 %
0,95 %
FMCG
1
1 %
0,95 %
vzdělávání
1
1 %
0,95 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Vyzývá Vás vedení firmy k návrhům na zlepšení fungování firmy?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Naslouchá vedení Vašim nápadům a komentářům ?
odpověď Ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Máte pocit, že vedení firmy řeší problémy, pokud se vyskytnou?
9. Znáte své kolegy v práci(v týmu)?
odpověď Ano, známe se všichni:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instant messaging (chat)=5 na otázku 2. Jaké nástroje jsou pro Vás důležité při komunikaci ve firmě?
10. Chodíte na team-building akce?
odpověď Ano, je to super:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Naslouchá vedení Vašim nápadům a komentářům ?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instant messaging (chat)=5 na otázku 2. Jaké nástroje jsou pro Vás důležité při komunikaci ve firmě?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?
2. Jaké nástroje jsou pro Vás důležité při komunikaci ve firmě?
3. S jakými problémy se v interní komunikaci setkáváte?
4. Jaký podíl běžné pracovní doby týdně v průměru strávite následujícími činnostmi:
5. Naslouchá vedení Vašim nápadům a komentářům ?
6. Vyzývá Vás vedení firmy k návrhům na zlepšení fungování firmy?
7. Máte pocit, že vedení firmy řeší problémy, pokud se vyskytnou?
8. Jaké jsou slabiny Vaši firmy v interní komunikaci?
9. Znáte své kolegy v práci(v týmu)?
10. Chodíte na team-building akce?
11. Jaká je Vaše pozice ve firmě?
12. Do jakého oboru se řadí vaše firma?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?
2. Jaké nástroje jsou pro Vás důležité při komunikaci ve firmě?
3. S jakými problémy se v interní komunikaci setkáváte?
4. Jaký podíl běžné pracovní doby týdně v průměru strávite následujícími činnostmi:
5. Naslouchá vedení Vašim nápadům a komentářům ?
6. Vyzývá Vás vedení firmy k návrhům na zlepšení fungování firmy?
7. Máte pocit, že vedení firmy řeší problémy, pokud se vyskytnou?
8. Jaké jsou slabiny Vaši firmy v interní komunikaci?
9. Znáte své kolegy v práci(v týmu)?
10. Chodíte na team-building akce?
11. Jaká je Vaše pozice ve firmě?
12. Do jakého oboru se řadí vaše firma?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Blahout, J. – Interní komunikace (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://48499.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Klára Vyhnankova: chyběla mi kolonka 'tříštění kanálů i informací'.když je moc internich kanálů a každý kolega věnuje pozornost jiným, je dost problematické důležité info dostat ke všem a naopak filtrovat spamy z nepatricnych kanálů. A dotaznik mi z mobilu nejde odeslat. neustálle to vrací k ot. 4 i když je vyplněna :-(