Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing - vnímání netradiční formy komunikace
Guerilla marketing - vnímání netradiční formy komunikace
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karin Březinová |
---|---|
Šetření: | 17. 07. 2010 - 24. 07. 2010 |
Počet respondentů: | 136 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 16.23 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce na téma Guerilla marketing. Jeho cílem je zjistit, zda se tato netradiční forma komunikace těší oblibě spotřebitelů či nikoliv.
Prosím o pár minut Vašeho času a vyplnění několika otázek.
Předem velice děkuji! Karin
Odpovědi respondentů
1. Setkali jste se s pojmem GUERILLA MARKETING?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 79 | 57,25 % | 58,09 % |
ne | 48 | 34,78 % | 35,29 % |
nevím | 11 | 7,97 % | 8,09 % |
2. Z následujících možností vyberte tu, která dle Vašeho názoru nejvíce vystihuje pojem Guerilla marketing:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neobvyklá, nízkonákladová reklama | 105 | 76,64 % | 77,21 % |
nevím | 18 | 13,14 % | 13,24 % |
nelegální reklama | 14 | 10,22 % | 10,29 % |
jiné | 5 | 3,65 % | 3,68 % |
3. Majitel jedné pražské prádelny upravil svůj firemní vůz do barev, které jsou typické pro vozy Policie a přizpůsobil taktéž slogan, který zní: "Prát a žehlit". Líbí se Vám tento způsob komunikace?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 104 | 75,36 % | 76,47 % |
ne | 30 | 21,74 % | 22,06 % |
nevím | 4 | 2,9 % | 2,94 % |
4. Společnost Vodafone pokryl Nuselský most bublinkovou fólií v rámci své kampaně. Líbí se Vám tento druh propagace?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 65,94 % | 66,91 % |
ne | 36 | 26,09 % | 26,47 % |
nevím | 11 | 7,97 % | 8,09 % |
5. Setkali jste se s touto formou reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, nevím → otázka č. 7, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 95 | 68,84 % | 69,85 % |
ne | 33 | 23,91 % | 24,26 % |
nevím | 10 | 7,25 % | 7,35 % |
6. Kde jste se s touto propagací potkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
OOH (out of home) komunikace | 55 | 57,89 % | 40,44 % |
v médiích | 39 | 41,05 % | 28,68 % |
jiné | 16 | 16,84 % | 11,76 % |
od přátel, rodiny | 13 | 13,68 % | 9,56 % |
nevím | 2 | 2,11 % | 1,47 % |
7. Myslíte si, že by Vás taková forma propagace zaujala?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 58,14 % | 18,38 % |
nevím | 12 | 27,91 % | 8,82 % |
ne | 6 | 13,95 % | 4,41 % |
8. Informovali byste o takové reklamě známé či rodinné příslušníky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 77 | 55,8 % | 56,62 % |
nevím | 39 | 28,26 % | 28,68 % |
ne | 22 | 15,94 % | 16,18 % |
9. Co si myslíte o televizní reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize je reklamou přesycena | 78 | 56,52 % | 57,35 % |
je to nutnost | 41 | 29,71 % | 30,15 % |
je vlezlá | 33 | 23,91 % | 24,26 % |
nevadí mi | 16 | 11,59 % | 11,76 % |
jiné | 11 | 7,97 % | 8,09 % |
rád/a se na ni dívám | 8 | 5,8 % | 5,88 % |
10. Necháte se ovlivnit televizní reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 77 | 55,8 % | 56,62 % |
nevím | 32 | 23,19 % | 23,53 % |
ano | 29 | 21,01 % | 21,32 % |
11. Přeposíláte emaily s vtipným obsahem či videem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 83 | 60,14 % | 61,03 % |
ano | 52 | 37,68 % | 38,24 % |
nevím | 3 | 2,17 % | 2,21 % |
12. Uvítali byste nové komunikační prostředky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 69 | 50 % | 50,74 % |
je mi to jedno | 45 | 32,61 % | 33,09 % |
ne, nechci nic nového | 15 | 10,87 % | 11,03 % |
jiné | 5 | 3,62 % | 3,68 % |
ne, jsem již zvyklý/á | 4 | 2,9 % | 2,94 % |
13. Líbí se Vám způsoby propagace, ktré používá guerilla marekting?Viz. Prádelna a Vodafone.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 97 | 70,29 % | 71,32 % |
nevím | 27 | 19,57 % | 19,85 % |
ne | 14 | 10,14 % | 10,29 % |
14. Domníváte se, že má taková forma reklamy budoucnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 107 | 77,54 % | 78,68 % |
nevím | 28 | 20,29 % | 20,59 % |
ne | 3 | 2,17 % | 2,21 % |
15. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 84 | 60,87 % | 61,76 % |
muž | 54 | 39,13 % | 39,71 % |
16. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 34 let | 70 | 50,72 % | 51,47 % |
17 - 25 let | 44 | 31,88 % | 32,35 % |
35 - 43 let | 20 | 14,49 % | 14,71 % |
44 - 52 let | 3 | 2,17 % | 2,21 % |
52 a více let | 1 | 0,72 % | 0,74 % |
17. Vaše vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ | 78 | 56,52 % | 57,35 % |
SŠ | 47 | 34,06 % | 34,56 % |
VOŠ | 7 | 5,07 % | 5,15 % |
ZŠ | 3 | 2,17 % | 2,21 % |
jiné | 3 | 2,17 % | 2,21 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.