Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní kanceláře

Cestovní kanceláře

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Chmelová
Šetření:14. 02. 2010 - 01. 03. 2010
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):17 / 12.02
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou týkající se vyplnění tohoto dotazníku, který je zaměřen na získání informací ohledně postavení cestovní kanceláře EXIM TOURS, a. s. na trhu.

Získané informace jsou anonymní a poslouží výhradně k vypracování diplomové práce.

 

Děkuji Vám za strávený čas a ochotu.

 

Bc. Lucie Chmelová,
studentka 5.ročníku Marketing a obchod, EKF Ostrava
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vámi vybrané odpovědi zakřížkujte. Vždy je možno vybrat jen jednu odpověď, pokud není uvedeno jinak.
 

Odpovědi respondentů

1. Trávíte svůj volný čas cestováním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5382,81 %84,13 %  
ne1117,19 %17,46 %  

Graf

2. Využíváte služeb cestovních kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4367,19 %68,25 %  
ne2132,81 %33,33 %  

Graf

3. Jak často využíváte jejich služeb?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně2762,79 %42,86 %  
2x ročně920,93 %14,29 %  
někdy i dvakrát12,33 %1,59 %  
3x ročně12,33 %1,59 %  
dle dovolené, zpravidla 1x ročně12,33 %1,59 %  
ednou za 2roki12,33 %1,59 %  
využila jsem asi tak 8 v životě12,33 %1,59 %  
dle finančních možností12,33 %1,59 %  
méně než 1x ročně12,33 %1,59 %  

Graf

4. Jaký typ zájezdu preferujete od cestovních kanceláří?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytové3376,74 %52,38 %  
poznávací49,3 %6,35 %  
Pobytové i poznávbací12,33 %1,59 %  
sportovně zaměřené12,33 %1,59 %  
víkendové12,33 %1,59 %  
sportovní12,33 %1,59 %  
pobytové a wellness12,33 %1,59 %  
pobytové či sportovní (vodácké)12,33 %1,59 %  

Graf

5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řecko1841,86 %28,57 %  
Chorvatsko1125,58 %17,46 %  
Česká republika920,93 %14,29 %  
Egypt818,6 %12,7 %  
Tunisko818,6 %12,7 %  
Itálie511,63 %7,94 %  
Španělsko36,98 %4,76 %  
Slovenská republika36,98 %4,76 %  
Bulharsko24,65 %3,17 %  
Turecko24,65 %3,17 %  
Francie24,65 %3,17 %  
pokaždé jinde12,33 %1,59 %  
blízký východ12,33 %1,59 %  
Nizozemí12,33 %1,59 %  
Rakousko12,33 %1,59 %  
Zájezdy vybírám podle ceny,Tunis je nejlevnější.12,33 %1,59 %  
Brazílie12,33 %1,59 %  
Anglie12,33 %1,59 %  
Německo12,33 %1,59 %  
nic12,33 %1,59 %  
vždy jedu na nové místo12,33 %1,59 %  
Francie, Velká Británie12,33 %1,59 %  

Graf

6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8.001 – 12.000 Kč1332,5 %20,63 %  
12.001 – 16.000 Kč1230 %19,05 %  
16.001 – 20.000 Kč717,5 %11,11 %  
do 8. 000 Kč615 %9,52 %  
více než 20.001 Kč 25 %3,17 %  

Graf

7. Kterou formu objednání zájezdu využíváte nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobně v pobočce cestovní kanceláře2354,76 %36,51 %  
pomocí www1638,1 %25,4 %  
telefonicky24,76 %3,17 %  
telefonicky12,38 %1,59 %  

Graf

8. Která cestovní kancelář patří mezi Vaše oblíbené?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
EXIM TOURS1535,71 %23,81 %  
Vítkovice Tours49,52 %6,35 %  
Firo Tour37,14 %4,76 %  
ČEDOK37,14 %4,76 %  
Sunny Days12,38 %1,59 %  
dle aktuální nabídky last zájezdů - přes NetTravel12,38 %1,59 %  
Nemám oblíbence. Vybírám na netu a hledám levnější12,38 %1,59 %  
německé cestovní kanceláře - Schauinslandreisen12,38 %1,59 %  
nemám oblíbenou CK12,38 %1,59 %  
bluestyle12,38 %1,59 %  
žádná konkrétní12,38 %1,59 %  
vždy jiná, ale naposledy to byl CVOK12,38 %1,59 %  
DUHA12,38 %1,59 %  
Alexandria12,38 %1,59 %  
Adventura12,38 %1,59 %  
nemám oblíbenou, závisí na aktuální nabídce12,38 %1,59 %  
nemám žádnou oblíbenou12,38 %1,59 %  
Bonton12,38 %1,59 %  
Victoria12,38 %1,59 %  
INEX12,38 %1,59 %  
Kontakt Moravia12,38 %1,59 %  

Graf

9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena - spokojenost2.2291.033
cena - důležitost2.0861.164
nabídka služeb - spokojenost1.8820.986
nabídka služeb - důležitost2.1141.416
doprava - spokojenost2.2651.489
doprava - důležitost2.0571.311
chování personálu - spokojenost1.8821.221
chování personálu - důležitost1.8531.008
odbornost personálu - spokojenost1.9390.966
odbornost personálu - důležitost2.0291.087
poskytované slevy - spokojenost2.3331.131
poskytované slevy - důležitost2.2731.35

Graf

10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2558,14 %39,68 %  
ano1841,86 %28,57 %  

Graf

11. Z jakých zdrojů jste se dozvěděli o cestovní kanceláři EXIM TOURS?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet844,44 %12,7 %  
rodina, přátelé422,22 %6,35 %  
televize, rádio211,11 %3,17 %  
osobně na pobočce15,56 %1,59 %  
přes firmu ( 2004 firemní dovolená)15,56 %1,59 %  
denní tisk15,56 %1,59 %  
nic15,56 %1,59 %  

Graf

12. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost s těmito prvky cestovní kanceláře EXIM TOURS. (Zakřížkujte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální 5 –minimální)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.4121.183
nabídka zájezdů1.7061.031
poskytované slevy2.4121.183
doprovodné služby2.2350.886
chování personálu2.1761.557
odbornost personálu2.2941.384

Graf

13. Postrádáte něco u cestovní kanceláře EXIM TOURS?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ceny jednolůžkových pokojů na www stránkách

poznávací krátkodobé zájezdy

Proč létají do Tuniska s nekvalitní leteckou společností Kartágo AirLines

Snad ani ne.

14. Jak plánujete jet na příští dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám bez cestovní kanceláře3351,56 %52,38 %  
s EXIM TOURS1015,63 %15,87 %  
s jinou cestovní kanceláří34,69 %4,76 %  
neplánuju11,56 %1,59 %  
s jinou CK11,56 %1,59 %  
přez cestovní agenturu invia-nezáleží mi na CK, ro11,56 %1,59 %  
s některou CK11,56 %1,59 %  
S Adrialendem vlastním autem do Itálie pod stan11,56 %1,59 %  
Firo tour11,56 %1,59 %  
nevím11,56 %1,59 %  
s německou cestovní kanceláří11,56 %1,59 %  
jedu do Anglie..na vlastni pest :)11,56 %1,59 %  
vybírám konkrétní zájezd,ne cestovku11,56 %1,59 %  
na žádnou letos neplánuji11,56 %1,59 %  
to ještě opravdu nevím11,56 %1,59 %  
s CK, nemám ještě vybráno11,56 %1,59 %  
objdnané přes internet osobně11,56 %1,59 %  
zatím nevím11,56 %1,59 %  
inou CK11,56 %1,59 %  
ještě nevím11,56 %1,59 %  
s jinou cestovkou 11,56 %1,59 %  

Graf

15. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4367,19 %68,25 %  
Muž2132,81 %33,33 %  

Graf

16. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9.000 – 15.000 Kč2234,38 %34,92 %  
do 8.000 Kč1929,69 %30,16 %  
16.000 – 25.000 Kč1523,44 %23,81 %  
30.000 Kč a výše57,81 %7,94 %  
26.000 – 30.000 Kč34,69 %4,76 %  

Graf

17. Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let3148,44 %49,21 %  
26 – 33 let 1523,44 %23,81 %  
34 – 40 let812,5 %12,7 %  
41 – 50 let69,38 %9,52 %  
51 – 60 let46,25 %6,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Využíváte služeb cestovních kanceláří?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 3. Jak často využíváte jejich služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobytové na otázku 4. Jaký typ zájezdu preferujete od cestovních kanceláří?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chorvatsko na otázku 5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řecko na otázku 5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.001 – 16.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.001 – 12.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobně v pobočce cestovní kanceláře na otázku 7. Kterou formu objednání zájezdu využíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomocí www na otázku 7. Kterou formu objednání zájezdu využíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi EXIM TOURS na otázku 8. Která cestovní kancelář patří mezi Vaše oblíbené?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doprava - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doprava - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doprava - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - spokojenost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb - spokojenost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka služeb - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost personálu - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost personálu - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost personálu - spokojenost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost personálu - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytované slevy - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytované slevy - důležitost=3 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytované slevy - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?

4. Jaký typ zájezdu preferujete od cestovních kanceláří?

  • odpověď pobytové:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řecko na otázku 5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu - důležitost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doprava - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doprava - důležitost=1 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost personálu - spokojenost=2 na otázku 9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.001 – 16.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?

10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?

  • odpověď ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi EXIM TOURS na otázku 8. Která cestovní kancelář patří mezi Vaše oblíbené?

14. Jak plánujete jet na příští dovolenou?

  • odpověď sám bez cestovní kanceláře:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Využíváte služeb cestovních kanceláří?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Trávíte svůj volný čas cestováním?

2. Využíváte služeb cestovních kanceláří?

3. Jak často využíváte jejich služeb?

4. Jaký typ zájezdu preferujete od cestovních kanceláří?

5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?

6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?

7. Kterou formu objednání zájezdu využíváte nejčastěji?

8. Která cestovní kancelář patří mezi Vaše oblíbené?

9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)

10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?

14. Jak plánujete jet na příští dovolenou?

15. Vaše pohlaví

16. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

17. Vaše věková kategorie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Trávíte svůj volný čas cestováním?

2. Využíváte služeb cestovních kanceláří?

3. Jak často využíváte jejich služeb?

4. Jaký typ zájezdu preferujete od cestovních kanceláří?

5. Které destinace patří mezi Vaše nejnavštěvovanější?

6. Kolik peněz investujete za osobu ,pokud se rozhodnete využít služeb cestovní kanceláře?

7. Kterou formu objednání zájezdu využíváte nejčastěji?

8. Která cestovní kancelář patří mezi Vaše oblíbené?

9. Dle vašich zkušeností ohodnoťte spokojenost a důležitost s těmito prvky Vámi vybranou cestovní kancelář z předchozí otázky ( Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1- maximální, 5 –minimální)

10. Využili jste někdy služeb cestovní kanceláře EXIM TOURS?

14. Jak plánujete jet na příští dovolenou?

15. Vaše pohlaví

16. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

17. Vaše věková kategorie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chmelová, L.Cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://cestovni-kancelar-exim-tours.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.