Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola a její ovlivnění

Coca-Cola a její ovlivnění

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Mahdalíková
Šetření:02. 03. 2015 - 08. 03. 2015
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

chtěla bych Vás poprosit a vyplnění dotazníku o značce Coca-Cola. Dotazník slouží k mé maturitní práci a zabere Vám jen pár minut. 

Předem děkuji všem za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2210241,13 %41,13 %  
23 - 266225 %25 %  
27 a více5421,77 %21,77 %  
pod 183012,1 %12,1 %  

Graf

2. Příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracuji10642,74 %42,74 %  
Od rodičů10241,13 %41,13 %  
oboje20,81 %0,81 %  
obojí20,81 %0,81 %  
brigády10,4 %0,4 %  
lehký přivýdělek brigádou, jinak občas od rodičů10,4 %0,4 %  
brigáda10,4 %0,4 %  
Kombinace obojího10,4 %0,4 %  
Stipendium10,4 %0,4 %  
Student hledající práci10,4 %0,4 %  
obojí z výše uvedeného10,4 %0,4 %  
student s brigádami10,4 %0,4 %  
Pracuji, rodiče, prospěchové stipendium10,4 %0,4 %  
z části od rodičů, částečně z práce10,4 %0,4 %  
BRIGÁDA A RODIČE CCA. 5000 MĚSÍČNĚ10,4 %0,4 %  
student s brigádou k tomu10,4 %0,4 %  
částečně od rodičů, částečně z brigády, částečně stipendium od VŠ10,4 %0,4 %  
Snoubenec10,4 %0,4 %  
Mateřská10,4 %0,4 %  
obě možnost10,4 %0,4 %  
stipendium, příspěvky, jiní členové rodiny10,4 %0,4 %  
Dočasně mě živí partner10,4 %0,4 %  
obě výše uvedené možnosti10,4 %0,4 %  
oboje předešlé10,4 %0,4 %  
rodiče plus brigáda10,4 %0,4 %  
Pracuji i od rodičů10,4 %0,4 %  
RD10,4 %0,4 %  
jak z brigády, tak i kapesné10,4 %0,4 %  
Brigáda + od rodičů10,4 %0,4 %  
Přivydělávám si pomocí brigády.10,4 %0,4 %  
student10,4 %0,4 %  
invalidní důchod10,4 %0,4 %  
nezaměstnaná10,4 %0,4 %  
Mateřská dovolená10,4 %0,4 %  
Jsem pracující student, mám příjem jak svůj, tak od rodičů 10,4 %0,4 %  
Brigáda/přivydělávání něčím.10,4 %0,4 %  
Sirotčí důchod10,4 %0,4 %  
rodiče+brigády10,4 %0,4 %  
od rodičů, brigády a stipendium10,4 %0,4 %  
část od rodičů, část brigády (větší část)10,4 %0,4 %  

Graf

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24096,77 %96,77 %  
Ne83,23 %3,23 %  

Graf

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas11747,18 %47,18 %  
Vůbec6727,02 %27,02 %  
Jen když jsou ve slevě4116,53 %16,53 %  
Často239,27 %9,27 %  

Graf

5. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18574,6 %74,6 %  
Muž6325,4 %25,4 %  

Graf

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu ZERO5371,62 %21,37 %  
Coca-Colu Light2128,38 %8,47 %  

Graf

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu ZERO7454,41 %29,84 %  
Coca-Colu Light6245,59 %25 %  

Graf

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14458,06 %58,06 %  
Ano5220,97 %20,97 %  
Nevím5220,97 %20,97 %  

Graf

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16164,92 %64,92 %  
Nevím6124,6 %24,6 %  
Ano2610,48 %10,48 %  

Graf

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť14558,47 %58,47 %  
Nekupuji (jsou nezdravé, drahé...)8534,27 %34,27 %  
Kvalita197,66 %7,66 %  
zdravotní problém 10,4 %0,4 %  
kupuji, jen když potřebuji rychlý cukr v kombinaci s kofeinem a není dostupné kvalitní kafe10,4 %0,4 %  
kupuji je výjimečně, občas prostě dostanu chuť na colu10,4 %0,4 %  
Nechutnají mi10,4 %0,4 %  
dobré k alkoholu10,4 %0,4 %  
Trávení10,4 %0,4 %  
kupuji je cca 4 do roka,vždy když je nějaká rodinná oslava,osobně toto nepiji10,4 %0,4 %  
nevim jestli se pocita kdyz si jednou rocne koupim colu nekde na koncerte... a taky ani nevim jakej je rozdil mezi light a zero10,4 %0,4 %  
Když je mi špatně od žaludku, Cola většinou pomůže.10,4 %0,4 %  
speed10,4 %0,4 %  
maji i vodu nejen coca-colu, takze na zizen10,4 %0,4 %  
kdyz uz si lahev koupim..10,4 %0,4 %  
mám žízeň10,4 %0,4 %  
jen pro návštěvy10,4 %0,4 %  
tradice10,4 %0,4 %  
Mám rád Warrena Buffetta10,4 %0,4 %  
k alkoholu10,4 %0,4 %  
když mi bolí hlava...10,4 %0,4 %  
Ovlivnění reklamou10,4 %0,4 %  
z náhlých popůdů10,4 %0,4 %  
na žaludek10,4 %0,4 %  
Rychlé doplnění cukru :)10,4 %0,4 %  
Občas - k dobití energie10,4 %0,4 %  
uklidnění žaludku10,4 %0,4 %  
pro návštěvy10,4 %0,4 %  
rum10,4 %0,4 %  
na kocovinu10,4 %0,4 %  
Hodí se na míchání koktejlů 10,4 %0,4 %  
kupuji pro manžela, který nepije nic jiného. Miluje chuť a kvalitu.10,4 %0,4 %  
občas koupím jako doplněk k alkoholickému nápoji10,4 %0,4 %  

Graf

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Typické barvy12048,39 %48,39 %  
Vánoce (kamión, Santa Claus)11947,98 %47,98 %  
Tradice, kvalita, jedinečnost3614,52 %14,52 %  
Slogan3313,31 %13,31 %  
Cukr41,61 %1,61 %  
nezdravý nápoj20,81 %0,81 %  
rum20,81 %0,81 %  
Známé osobnosti20,81 %0,81 %  
chut20,81 %0,81 %  
bagr10,4 %0,4 %  
závislost, zaplní žaludek a je bez kalorií10,4 %0,4 %  
Kokain ve vodě 10,4 %0,4 %  
Tlouštíci10,4 %0,4 %  
její chuť10,4 %0,4 %  
Dolít Jackem10,4 %0,4 %  
pití10,4 %0,4 %  
sračka10,4 %0,4 %  
rudá jako za komančů10,4 %0,4 %  
Nápoj10,4 %0,4 %  
chémia10,4 %0,4 %  
Chuť a vzhled nápoje, tričko s logem10,4 %0,4 %  
asi limonáda, ne?10,4 %0,4 %  
Sladká jako cecek.10,4 %0,4 %  
typická chuť nápoje coca cola10,4 %0,4 %  
cukr a černá barva 10,4 %0,4 %  
humus10,4 %0,4 %  
korporace postavená na falešných ideích10,4 %0,4 %  
cukry10,4 %0,4 %  
Čistá reklama, marketing10,4 %0,4 %  
Kvanta cukru10,4 %0,4 %  
konzumnost společnosti10,4 %0,4 %  
jen a jen reklama10,4 %0,4 %  
Kino10,4 %0,4 %  
těžká komerce, umělá sladidla, aspartan10,4 %0,4 %  
sladké lepidlo10,4 %0,4 %  
americká sračka vyrobená ze sirupu v ČR10,4 %0,4 %  
Limonáda10,4 %0,4 %  
geniální marketing10,4 %0,4 %  
melodie10,4 %0,4 %  
kola10,4 %0,4 %  
hromada cukru10,4 %0,4 %  
nezdravé10,4 %0,4 %  
coca-cola10,4 %0,4 %  
skleněná láhev + logo10,4 %0,4 %  
cuba libre10,4 %0,4 %  
mnoho cukru10,4 %0,4 %  
typická skleněná láhev10,4 %0,4 %  
Kyselina fosforečná10,4 %0,4 %  
marketing10,4 %0,4 %  

Graf

12. Která z barev je pro značku typická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená24096,77 %96,77 %  
Jiná52,02 %2,02 %  
Fialová10,4 %0,4 %  
Žlutá10,4 %0,4 %  
Zelená10,4 %0,4 %  

Graf

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radost otevřít.18273,39 %73,39 %  
Jiné.4618,55 %18,55 %  
Když ji miluješ, není co řešit.145,65 %5,65 %  
Protože Vy za to stojíte.62,42 %2,42 %  

Graf

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu18675 %75 %  
Pepsi4116,53 %16,53 %  
RC Colu218,47 %8,47 %  

Graf

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkušenost s výrobkem, zvyk11747,18 %47,18 %  
Cena8735,08 %35,08 %  
Přátelé, rodina...2510,08 %10,08 %  
Reklama, propagace...208,06 %8,06 %  
nic72,82 %2,82 %  
nekupuji41,61 %1,61 %  
chuť na ni20,81 %0,81 %  
chuť20,81 %0,81 %  
nic, nekupuji10,4 %0,4 %  
santa 10,4 %0,4 %  
závislost, zaplní žaludek a je bez kalorií10,4 %0,4 %  
aktuální chuť10,4 %0,4 %  
Nekupuji Coca-Colu10,4 %0,4 %  
ale já colu nekupuji, proč se potom pořád ptáte?10,4 %0,4 %  
14: Záleží na tom, zda bude vychlazená z lednice (např. doma) -> Coca-Cola, nebo ne (např. výlet) -> Pepsi; 6: Nemám zkušenost ani s jednou možností.10,4 %0,4 %  
nic, nenakupuji ji10,4 %0,4 %  
nekupuju ji10,4 %0,4 %  
nekupuji kolové nápoje10,4 %0,4 %  
jestli je veganská10,4 %0,4 %  
jestli ji potřebuji - př. na zažívání10,4 %0,4 %  
nic, nekupuju ji10,4 %0,4 %  
jak moc mi bolí hlava...10,4 %0,4 %  
-10,4 %0,4 %  
Reklama10,4 %0,4 %  
příležitost10,4 %0,4 %  
náhodná koupě10,4 %0,4 %  
nekupuju jí, nechutná mi10,4 %0,4 %  
Nekupuju, je drahš10,4 %0,4 %  
nic, nekupujem ju10,4 %0,4 %  
nenakupuji (a v ot.č.14 nepreferuji ani jednu)10,4 %0,4 %  
nekupuji.10,4 %0,4 %  
Nekupuju to, takže nic. Ale je to hnus - cukr + kys. fosforečná + karamel.10,4 %0,4 %  
Nekupuji (ten dotazník je blbě udělaný ... NEKUPUJI znamená že NEKUPUJI ... další otázky na nákup jsou irelevantní a dotazník má zkreslený výsledek)10,4 %0,4 %  

Graf

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec14056,45 %56,45 %  
Málo6626,61 %26,61 %  
Přiměřeně3614,52 %14,52 %  
Hodně62,42 %2,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Příjem

  • odpověď Od rodičů:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pod 18 na otázku 1. Věk
  • odpověď Pracuji:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27 a více na otázku 1. Věk

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

  • odpověď Nevím:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

  • odpověď Chuť:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často na otázku 4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?
  • odpověď Nekupuji (jsou nezdravé, drahé...):
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Příjem

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

5. Pohlaví

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

12. Která z barev je pro značku typická?

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Příjem

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

5. Pohlaví

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

12. Která z barev je pro značku typická?

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mahdalíková, A.Coca-Cola a její ovlivnění (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://coca-cola-a-jeji-ovlivneni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.