Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Faktory ovlivňující komunikaci na sociálních médiích

Faktory ovlivňující komunikaci na sociálních médiích

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ota Ungerman
Šetření:18. 01. 2012 - 31. 01. 2012
Počet respondentů:251
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem výzkumu je zjistit spokojenost s komunikací firem na sociálních médiích a definovat důležitost jednotlivých faktorů, které ji ovlivňují. Sociální média jsou portály, kde obsah je tvořen a zároveň sdílen uživatelem. Co všechno patří do sociálních médií:
-Sociální sítě (Facebook, MySpace, LinkedIn, Goodle+)
-Blogy, videoblogy, mikroblogy (Twitter)
-Diskusní fóra, QaA portály (Yahoo!, Answers)
-Wikis (Wikipedia, Google Knol)
-Sociální záložkovací systémy (Digg, Delicious, Jagg)
-Sdílená multimedia (YouTube, flickr)
-Virtuální světy (Second Life, The Sims)
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vyplnění škálových otázek je jednoduché. Zašktrněte jednu variantu vaší SPOKOJENOSTI (DŮLEŽITOSTI) s jednotlivým tvrzením. Přičemž  1.......absolutní nespokojenost, nulová důležitost

10.....absolutní spokojenost, maximální důležitost

Odpovědi respondentů

1. 1. Celkově jsem spokojen s otevřeným a vstřícným chováním firem, které se mnou komunikují prostřednictvím sociálních médií.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.4981.525
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.5421.252

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

2. 2. Jsem spokojen s rychlostí odpovědi firem na můj vznesený dotaz na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.0121.406
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.8331.111

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. 3. Jsem spokojen s individuálním přístupem firem, který společnosti na sociálních médiích praktikují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.3392.343
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.0681.242

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. 4. Informace o produktu najdu vždy na správném druhu sociálního média, kde je očekávám.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.6330.917
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-73.2592.383

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. 5. Firmy poskytují informace na více druzích sociálních médií, které jsou vzájemně propojeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-74.6650.972
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-73.0881.817

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. 6. Firmy na moje dotazy na sociálních médiích reagují on-line prostřednictvím moderátora.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.0841.973
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.1671.335

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. 7. Jsem spokojen s pravidelnou aktualizací firemních informací na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.8491.555
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.9161.136

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. 8. Moje zkušenosti s produktem/službou odpovídají informacím, které firmy poskytují na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-74.5860.816
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.3821.153

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. 9. Poskytované firemní informace o produktu/službě na sociálních médiích, jsou pro mě srozumitelné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-75.471.381
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-73.9442.061

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. 10. Prostřednictvím sociálních médií pořídím zboží levněji než na běžných webových stránkách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.7931.328
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.3591.338

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. 11. Na sociálních médiích získávám informace od nezávislých uživatelů, kteří mají s firmou či produktem zkušenost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-75.5461.26
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.8331.247

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. 12. Informace o produktech na sociálních médiích získávám humornou formou (video, fotky).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.6731.375
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.451.937

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. 13. Jsem spokojen s odborným přístupem firem na sociálních médiích a vždy jsem dostal kvalitní odpověď od odborníka.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.1121.35
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-76.3191.309

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. 14. Jsem spokojen s reklamou, prostřednictvím které firmy na sociálních médiích sdělují své informace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.2752.104
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-72.4462.422

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. 15. Jsem spokojen se slevami, soutěžemi a kupony, které poskytují firmy na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.4261.631
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.021.765

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. 16. Firmy nabízejí kvalitní řešení reklamací na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-72.591.899
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-73.592.154

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. 17. Na sociálních médiích mě ovlivňují negativní informace uživatelů o produktech a firmách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.1952.245
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-74.9721.143

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. 18. Poskytovaným firemním informacím na sociálních médiích důvěřuji.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.8570.784
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.2111.266

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. 19. Stanu-li se příznivcem (fanouškem) firmy jsem spokojen s pravidelným poskytováním informací prostřednictvím sociálních médií.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.2151.874
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-75.9041.8

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. 20. Jsem spokojen s informacemi o produktech/službách, které firmy prezentují na sociálních médiích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.1831.99
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-76.0681.426

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. 21. Jsem spokojen se způsobem, jakým firmy informují prostřednictvím sociálních médií.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nespokojenost vs. spokojenost1-2-3-4-5-6-73.2312.202
nedůležitost vs. důležitost1-2-3-4-5-6-76.1631.459

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 254517,93 %17,93 %  
16 – 203413,55 %13,55 %  
13 -152811,16 %11,16 %  
51 a více2710,76 %10,76 %  
36 – 402610,36 %10,36 %  
26 – 30 249,56 %9,56 %  
31 – 35239,16 %9,16 %  
41 – 45228,76 %8,76 %  
46 – 50228,76 %8,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. 10. Prostřednictvím sociálních médií pořídím zboží levněji než na běžných webových stránkách.

  • odpověď nespokojenost [1-2-3-4-5-6-7] spokojenost: 2:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůležitost [1-2-3-4-5-6-7] důležitost: 2 na otázku 9. 9. Poskytované firemní informace o produktu/službě na sociálních médiích, jsou pro mě srozumitelné.

13. 13. Jsem spokojen s odborným přístupem firem na sociálních médiích a vždy jsem dostal kvalitní odpověď od odborníka.

  • odpověď nedůležitost [1-2-3-4-5-6-7] důležitost: 7:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nespokojenost [1-2-3-4-5-6-7] spokojenost: 1 na otázku 15. 15. Jsem spokojen se slevami, soutěžemi a kupony, které poskytují firmy na sociálních médiích.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Celkově jsem spokojen s otevřeným a vstřícným chováním firem, které se mnou komunikují prostřednictvím sociálních médií.

2. 2. Jsem spokojen s rychlostí odpovědi firem na můj vznesený dotaz na sociálních médiích.

3. 3. Jsem spokojen s individuálním přístupem firem, který společnosti na sociálních médiích praktikují.

4. 4. Informace o produktu najdu vždy na správném druhu sociálního média, kde je očekávám.

5. 5. Firmy poskytují informace na více druzích sociálních médií, které jsou vzájemně propojeny.

6. 6. Firmy na moje dotazy na sociálních médiích reagují on-line prostřednictvím moderátora.

7. 7. Jsem spokojen s pravidelnou aktualizací firemních informací na sociálních médiích.

8. 8. Moje zkušenosti s produktem/službou odpovídají informacím, které firmy poskytují na sociálních médiích.

9. 9. Poskytované firemní informace o produktu/službě na sociálních médiích, jsou pro mě srozumitelné.

10. 10. Prostřednictvím sociálních médií pořídím zboží levněji než na běžných webových stránkách.

11. 11. Na sociálních médiích získávám informace od nezávislých uživatelů, kteří mají s firmou či produktem zkušenost.

12. 12. Informace o produktech na sociálních médiích získávám humornou formou (video, fotky).

13. 13. Jsem spokojen s odborným přístupem firem na sociálních médiích a vždy jsem dostal kvalitní odpověď od odborníka.

14. 14. Jsem spokojen s reklamou, prostřednictvím které firmy na sociálních médiích sdělují své informace

15. 15. Jsem spokojen se slevami, soutěžemi a kupony, které poskytují firmy na sociálních médiích.

16. 16. Firmy nabízejí kvalitní řešení reklamací na sociálních médiích.

17. 17. Na sociálních médiích mě ovlivňují negativní informace uživatelů o produktech a firmách.

18. 18. Poskytovaným firemním informacím na sociálních médiích důvěřuji.

19. 19. Stanu-li se příznivcem (fanouškem) firmy jsem spokojen s pravidelným poskytováním informací prostřednictvím sociálních médií.

20. 20. Jsem spokojen s informacemi o produktech/službách, které firmy prezentují na sociálních médiích.

21. 21. Jsem spokojen se způsobem, jakým firmy informují prostřednictvím sociálních médií.

22. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Celkově jsem spokojen s otevřeným a vstřícným chováním firem, které se mnou komunikují prostřednictvím sociálních médií.

2. 2. Jsem spokojen s rychlostí odpovědi firem na můj vznesený dotaz na sociálních médiích.

3. 3. Jsem spokojen s individuálním přístupem firem, který společnosti na sociálních médiích praktikují.

4. 4. Informace o produktu najdu vždy na správném druhu sociálního média, kde je očekávám.

5. 5. Firmy poskytují informace na více druzích sociálních médií, které jsou vzájemně propojeny.

6. 6. Firmy na moje dotazy na sociálních médiích reagují on-line prostřednictvím moderátora.

7. 7. Jsem spokojen s pravidelnou aktualizací firemních informací na sociálních médiích.

8. 8. Moje zkušenosti s produktem/službou odpovídají informacím, které firmy poskytují na sociálních médiích.

9. 9. Poskytované firemní informace o produktu/službě na sociálních médiích, jsou pro mě srozumitelné.

10. 10. Prostřednictvím sociálních médií pořídím zboží levněji než na běžných webových stránkách.

11. 11. Na sociálních médiích získávám informace od nezávislých uživatelů, kteří mají s firmou či produktem zkušenost.

12. 12. Informace o produktech na sociálních médiích získávám humornou formou (video, fotky).

13. 13. Jsem spokojen s odborným přístupem firem na sociálních médiích a vždy jsem dostal kvalitní odpověď od odborníka.

14. 14. Jsem spokojen s reklamou, prostřednictvím které firmy na sociálních médiích sdělují své informace

15. 15. Jsem spokojen se slevami, soutěžemi a kupony, které poskytují firmy na sociálních médiích.

16. 16. Firmy nabízejí kvalitní řešení reklamací na sociálních médiích.

17. 17. Na sociálních médiích mě ovlivňují negativní informace uživatelů o produktech a firmách.

18. 18. Poskytovaným firemním informacím na sociálních médiích důvěřuji.

19. 19. Stanu-li se příznivcem (fanouškem) firmy jsem spokojen s pravidelným poskytováním informací prostřednictvím sociálních médií.

20. 20. Jsem spokojen s informacemi o produktech/službách, které firmy prezentují na sociálních médiích.

21. 21. Jsem spokojen se způsobem, jakým firmy informují prostřednictvím sociálních médií.

22. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ungerman, O.Faktory ovlivňující komunikaci na sociálních médiích (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://faktory-ovlivnujici-komunika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.