Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Určitě máte svá oblíbená místa. Myslíte na ně pokaždé, když se jdete najíst, pobavit atd. Co však, když oblíbené místo přestane vyhovovat nebo se mu jednoduše vzdálíte? Úkolem dotazníku je v 10 jednoduchých otázkách zjistit, jak se při hledání nových míst rozhodujete a jak Vás při tom podpořit.
Odpovědi respondentů
1. Jaká jsou Vaše oblíbená místa mimo domov?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příroda (např. park, les, stezka, vyhlídka)
49
81,67 %
81,67 %
pohostinství (např. kavárna, restaurace, bar, jídelna)
40
66,67 %
66,67 %
kultura (např. divadlo, kino, kluby, koncert)
35
58,33 %
58,33 %
sportoviště (např. hřiště, bazén, posilovna, sauna)
20
33,33 %
33,33 %
ubytování (např. hotel, penzion, kolej)
13
21,67 %
21,67 %
památky
1
1,67 %
1,67 %
hai
1
1,67 %
1,67 %
2. Pro jaké účely využíváte svá oblíbená místa?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
odpočinkové
58
96,67 %
96,67 %
zábavné
40
66,67 %
66,67 %
vzdělávací
25
41,67 %
41,67 %
sportovní
21
35 %
35 %
rodinné
20
33,33 %
33,33 %
pracovní
7
11,67 %
11,67 %
sexuální
5
8,33 %
8,33 %
hai
1
1,67 %
1,67 %
3. S kým svá oblíbená místa navštěvujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sám
43
71,67 %
71,67 %
s přáteli
42
70 %
70 %
s partnerem či partnerkou
30
50 %
50 %
s rodinnou
28
46,67 %
46,67 %
s domácím mazlíčkem
11
18,33 %
18,33 %
s kolegou či klientem
7
11,67 %
11,67 %
hai
1
1,67 %
1,67 %
4. Co dělá Vaše oblíbená místa specifickými?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kvalita či stav (např. ovzduší, čistota, obraz, zvuk, atmosféra)
38
64,41 %
63,33 %
lidé (např. přátelé, hosté, návštěvníci)
36
61,02 %
60 %
činnost nebo účel (např. bruslení, seznamování)
29
49,15 %
48,33 %
vybavení (např. osvětlení, odpočívadlo, bowling)
25
42,37 %
41,67 %
terén (např. asfalt, beton, umělé hřiště, svah)
24
40,68 %
40 %
cenové podmínky (např. vstup zdarma, forma účtování)
24
40,68 %
40 %
služby (např. půjčování kol, masáž, občerstvení, wifi)
22
37,29 %
36,67 %
líbí se mě
1
1,69 %
1,67 %
hai
1
1,69 %
1,67 %
gstroslužby
1
1,69 %
1,67 %
A pro mě především duch, charisma, co mě dobíjí.
1
1,69 %
1,67 %
5. Čím byste se při hledání nového místa nejvíce řídil(a)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
6. Komu byste rád(a) sdělil(a) věcnou informaci o skvělém místě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
konkrétním lidem nebo skupině lidí
43
79,63 %
71,67 %
sám/sama sobě (do budoucna)
26
48,15 %
43,33 %
veřejně komukoli
19
35,19 %
31,67 %
7. Kdybyste pro tyto účely měl(a) aplikaci, jak byste takové místo popsal(a)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
8. Jak zajímavé by pro Vás byly následující funkce?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
9. Kde byste hledal(a) nová místa?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v okolí aktuální polohy (chcete najít nejbližší)
46
80,7 %
76,67 %
v okolí zadaného místa (plánujete výlet a hledáte zajímavá místa)
42
73,68 %
70 %
na určené trase (cestujete a nechcete se moc vzdalovat od naplánované trasy)
32
56,14 %
53,33 %
zohlednění více míst (poblíž více přátel)
11
19,3 %
18,33 %
hai
1
1,75 %
1,67 %
Je to jedno.
1
1,75 %
1,67 %
10. Využil(a) byste aplikaci s popsanými funkcemi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velmi rád(a), ale jen pasivně (hledání, sledování)
29
48,33 %
48,33 %
velmi rád(a) a aktivně (vkládání nových míst, hodnocení, komentování)
17
28,33 %
28,33 %
spíše ne
14
23,33 %
23,33 %
11. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25 let
30
51,72 %
50 %
26-40 let
16
27,59 %
26,67 %
41-65 let
7
12,07 %
11,67 %
15-18 let
3
5,17 %
5 %
více než 66 let
2
3,45 %
3,33 %
12. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
29
50 %
48,33 %
žena
29
50 %
48,33 %
13. Město nejčastějšího výskytu
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad milion obyvatel (Praha)
19
32,76 %
31,67 %
nad 10 tisíc obyvatel
13
22,41 %
21,67 %
do 10 tisíc obyvatel
13
22,41 %
21,67 %
nad 100 tisíc obyvatel
13
22,41 %
21,67 %
14. Povolání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
34
61,82 %
56,67 %
zaměstnanec
21
38,18 %
35 %
nezaměstnaný
8
14,55 %
13,33 %
podnikatel
7
12,73 %
11,67 %
mateřská dovolená
4
7,27 %
6,67 %
15. Rodinný stav
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
svobodný/á
42
72,41 %
70 %
ženatý či vdaná
9
15,52 %
15 %
rozvedený/á
4
6,9 %
6,67 %
vdovec/vdova
3
5,17 %
5 %
16. Děti
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné
44
75,86 %
73,33 %
do 2
11
18,97 %
18,33 %
více než 2
3
5,17 %
5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
odpověď kultura (např. divadlo, kino, kluby, koncert):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s domácím mazlíčkem na otázku 3. S kým svá oblíbená místa navštěvujete?
4. Co dělá Vaše oblíbená místa specifickými?
odpověď lidé (např. přátelé, hosté, návštěvníci):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zohlednění více míst (poblíž více přátel) na otázku 9. Kde byste hledal(a) nová místa?
odpověď služby (např. půjčování kol, masáž, občerstvení, wifi):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s domácím mazlíčkem na otázku 3. S kým svá oblíbená místa navštěvujete?
14. Povolání
odpověď student:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zohlednění více míst (poblíž více přátel) na otázku 9. Kde byste hledal(a) nová místa?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaká jsou Vaše oblíbená místa mimo domov?
2. Pro jaké účely využíváte svá oblíbená místa?
3. S kým svá oblíbená místa navštěvujete?
4. Co dělá Vaše oblíbená místa specifickými?
5. Čím byste se při hledání nového místa nejvíce řídil(a)?
6. Komu byste rád(a) sdělil(a) věcnou informaci o skvělém místě?
7. Kdybyste pro tyto účely měl(a) aplikaci, jak byste takové místo popsal(a)?
8. Jak zajímavé by pro Vás byly následující funkce?
9. Kde byste hledal(a) nová místa?
10. Využil(a) byste aplikaci s popsanými funkcemi?
11. Věk
12. Pohlaví
13. Město nejčastějšího výskytu
14. Povolání
15. Rodinný stav
16. Děti
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaká jsou Vaše oblíbená místa mimo domov?
2. Pro jaké účely využíváte svá oblíbená místa?
3. S kým svá oblíbená místa navštěvujete?
4. Co dělá Vaše oblíbená místa specifickými?
5. Čím byste se při hledání nového místa nejvíce řídil(a)?
6. Komu byste rád(a) sdělil(a) věcnou informaci o skvělém místě?
7. Kdybyste pro tyto účely měl(a) aplikaci, jak byste takové místo popsal(a)?
8. Jak zajímavé by pro Vás byly následující funkce?
9. Kde byste hledal(a) nová místa?
10. Využil(a) byste aplikaci s popsanými funkcemi?
11. Věk
12. Pohlaví
13. Město nejčastějšího výskytu
14. Povolání
15. Rodinný stav
16. Děti
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.