Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký vliv na Vás má reklama?
Jaký vliv na Vás má reklama?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eliška Bednářová |
---|---|
Šetření: | 05. 04. 2012 - 16. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 186 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme skupina vysokoškolských studentů a chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který nám poslouží k výzkumu vlivu reklamy, hodnocení reklamy a jak na ni vy jako spotřebitelé reagujete.
Odpovědi respondentů
1. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 26 let | 149 | 80,11 % | 80,11 % |
27 - 50 let | 34 | 18,28 % | 18,28 % |
51 a více let | 3 | 1,61 % | 1,61 % |
2. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 120 | 64,52 % | 64,52 % |
Muž | 66 | 35,48 % | 35,48 % |
3. Odkud pocházíte (kde žijete)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Město | 98 | 52,69 % | 52,69 % |
Vesnice | 46 | 24,73 % | 24,73 % |
Velkoměsto | 42 | 22,58 % | 22,58 % |
4. Která z níže uvedených reklam Vás nejvíce ovlivňuje? (uveďte 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní reklama | 114 | 61,29 % | 61,29 % |
Internetová reklama | 105 | 56,45 % | 56,45 % |
Letáky | 61 | 32,8 % | 32,8 % |
Tisk (noviny, časopisy) | 43 | 23,12 % | 23,12 % |
Bilboardy, plakáty | 37 | 19,89 % | 19,89 % |
Rozhlas | 12 | 6,45 % | 6,45 % |
5. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivnění reklamou? (uveďte 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Potraviny | 98 | 52,69 % | 52,69 % |
Kosmetika | 78 | 41,94 % | 41,94 % |
Elektronika | 77 | 41,4 % | 41,4 % |
Oblečení | 62 | 33,33 % | 33,33 % |
Alkoholické nápoje | 26 | 13,98 % | 13,98 % |
Operátoři | 21 | 11,29 % | 11,29 % |
Léky | 10 | 5,38 % | 5,38 % |
6. Čím Vás reklama nejvíce zaujme? (uveďte 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Originalitou | 163 | 87,63 % | 87,63 % |
Humorem | 140 | 75,27 % | 75,27 % |
Barevností | 25 | 13,44 % | 13,44 % |
Doprovodnou hudbou | 24 | 12,9 % | 12,9 % |
Sexuálním podtextem | 15 | 8,06 % | 8,06 % |
Známými osobnostmi | 5 | 2,69 % | 2,69 % |
7. Jaký je pro Vás rozhodující faktor při nakupování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 85 | 45,7 % | 45,7 % |
Kvalita | 78 | 41,94 % | 41,94 % |
Značka | 11 | 5,91 % | 5,91 % |
Sleva | 10 | 5,38 % | 5,38 % |
Novinka na trhu | 2 | 1,08 % | 1,08 % |
8. Pokud budete podnikat/podnikáte, jaký druh reklamy zvolíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklamu na internetu | 87 | 46,77 % | 46,77 % |
Reklamu v televizi | 62 | 33,33 % | 33,33 % |
Reklamu v tisku | 17 | 9,14 % | 9,14 % |
Venkovní reklamu (bilboardy apod.) | 13 | 6,99 % | 6,99 % |
Rádia a rozhlas | 7 | 3,76 % | 3,76 % |
9. Myslíte si, že reklama má velký vliv na člověka, manipuluje s ním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 158 | 84,95 % | 84,95 % |
Ne, má funkci pouze informační | 28 | 15,05 % | 15,05 % |
10. Obtěžuje Vás reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 110 | 59,14 % | 59,14 % |
ne | 76 | 40,86 % | 40,86 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.