Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Práce v supermarketu - šance, nebo prokletí?

Práce v supermarketu - šance, nebo prokletí?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Soukup
Šetření:12. 01. 2016 - 18. 01. 2016
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem rád, že jste se rozhodli vyplnit můj dotazník. Jeho cílem je zjistit, jaký je Váš názor na práci v supermarketu. Zabere Vám přibližně 5 minut.

Děkuji Vám za čas, který jste se mu rozhodli věnovat.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6774,44 %74,44 %  
muž2325,56 %25,56 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 353943,33 %43,33 %  
19 - 252831,11 %31,11 %  
36 - 501516,67 %16,67 %  
50 a více55,56 %5,56 %  
do 1833,33 %3,33 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské3134,44 %34,44 %  
vysokoškolské2932,22 %32,22 %  
vyučen1011,11 %11,11 %  
vyučen s maturitou88,89 %8,89 %  
základní77,78 %7,78 %  
vyšší odborné55,56 %5,56 %  

Graf

4. Co považujete v zaměstnání za nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náplň práce (aby mě bavila)7280 %80 %  
finanční ohodnocení6471,11 %71,11 %  
kolektiv5156,67 %56,67 %  
možnost kariérního růstu3033,33 %33,33 %  
osobnost vedoucího2426,67 %26,67 %  
prestiž společnosti/pozice1516,67 %16,67 %  
biremní benefity (stravenky, slevy na produkty ap.)910 %10 %  
Prostředí, kde nemá člověk chuť provést si permanentní facepalm dubovou deskou.11,11 %1,11 %  
spokojenost11,11 %1,11 %  

Graf

5. Kde nejčastěji vyhledáváte nabídky pracovních příležitostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetových portálech (jobs.cz, prace.cz aj.)7381,11 %81,11 %  
osobně ve firmách2628,89 %28,89 %  
na Facebooku nebo jiných sociálních sítích1213,33 %13,33 %  
v novinách/časopisech88,89 %8,89 %  
na pracovních veletrzích44,44 %4,44 %  
Jsem student, takže mám jen brigády.11,11 %1,11 %  
zkušenost známých11,11 %1,11 %  
Nikde.11,11 %1,11 %  
doporuceni11,11 %1,11 %  
nevyhledávám jsem již zaměstnána11,11 %1,11 %  
přes známé11,11 %1,11 %  
známí11,11 %1,11 %  

Graf

6. Jak často chodíte nakupovat do supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často6370 %70 %  
občas2325,56 %25,56 %  
výjimečně44,44 %4,44 %  

Graf

7. Považujete práci v supermarketu za atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, jak ve kterémotázka č. 9, jen ve vyšších pozicíchotázka č. 11, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3538,89 %38,89 %  
jen ve vyšších pozicích3437,78 %37,78 %  
jak ve kterém2123,33 %23,33 %  

Graf

8. Co považujete za atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl1047,62 %11,11 %  
Kaufland733,33 %7,78 %  
Billa523,81 %5,56 %  
Globus419,05 %4,44 %  
Penny Market314,29 %3,33 %  
Tesco29,52 %2,22 %  
Albert14,76 %1,11 %  

Graf

10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízká mzda2468,57 %26,67 %  
stresující prostředí2468,57 %26,67 %  
náročná práce2160 %23,33 %  
nízká prestiž1542,86 %16,67 %  

Graf

11. Jaký je podle Vás nejčastější důvod, proč lidé v supermarketu pracují (na základních pozicích, např. pokladní, doplňovač zboží)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesehnali lepší práci7482,22 %82,22 %  
jsou brigádníci / berou tuto práci pouze jako dočasné řešení5460 %60 %  
práce je baví910 %10 %  
netuším11,11 %1,11 %  
nekvalifikovanost, neschopnost11,11 %1,11 %  

Graf

12. Znáte někoho, kdo v supermarketu pracuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano / sám tam pracujiotázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano / sám tam pracuji7280 %80 %  
ne1820 %20 %  

Graf

13. Jak jste Vy / Váš známý spokojen s podmínkami v tomto zaměstnání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nespokojený, ale nic lepšího nelze sehnat2738,03 %30 %  
nespokojený, uvažuji/je o změně1825,35 %20 %  
nespokojený, ale práce mě/ho baví1622,54 %17,78 %  
spokojený1014,08 %11,11 %  

Graf

14. Zaznamenali jste někde nabídku na práci v supermarketu, která by Vás oslovila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, zaznamenal, ale neoslovila měotázka č. 15, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4145,56 %45,56 %  
zaznamenal, ale neoslovila mě3336,67 %36,67 %  
ano1617,78 %17,78 %  

Graf

15. Proč Vás neoslovila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízké platové ohodnocení.2266,67 %24,44 %  
Nemám o práci v tomto oboru zájem.1236,36 %13,33 %  
jiz tam pracuji13,03 %1,11 %  
nenadchlo me jmeno obchodniho retezce13,03 %1,11 %  
Za málo peněz chtějí hodně muziky, podřadná práce a navíc buzerace vedoucích, asi i proto neustále poptávají lidi a mají jich nedostatek.13,03 %1,11 %  

Graf

16. Uveďte, prosím, čím Vás oslovila/zaujala:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

díky skvělému kolektivu

Finanční ohodnocení

Finanční ohodnocení,volné dny

Jde o úplně jinou práci, než jakou teď dělám.

kariera

Lidl, finančně zajímavé, oproti jiným supermarketum. Nicméně pro mne nevyhovující z důvodu vzdálenosti od bydliště.

Nabízela dobré finanční ohodnocení a možnost kariérního růstu.

Náplň práce, finanční ohodnocení, pracovní doba

Pěkné zpracovaný přehled toho, co nabízí, pracovní podmínky.

penezi

pozice, požadavky na vzdělání

prací

Smlouva na dobu neurčitou, dobre benefity

x

Zajímavá kreativní práce, kde člověk mohl uskutečnit své nápady - koordinátor

Zavedenou firmou

17. Myslíte si, že se řetězce snaží zlepšovat pracovní podmínky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4044,44 %44,44 %  
ano, ale jen některé3437,78 %37,78 %  
nevím1213,33 %13,33 %  
ano44,44 %4,44 %  

Graf

18. Myslíte si, že jsou pracovní podmínky u všech řetězců stejné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 19, nevímotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6066,67 %66,67 %  
nevím1516,67 %16,67 %  
ano1516,67 %16,67 %  

Graf

19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v přístupu k zaměstnancům5286,67 %57,78 %  
v platu3456,67 %37,78 %  
v pracovních nárocích2948,33 %32,22 %  

Graf

20. Krátce popište, co se Vám vybaví, když se řekne Kaufland:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Akce a mraky důchodců :-)

Celkem nic, do Kauflandu nechodím

cxbv

Čerstvá zelenina a ovoce.

Červená barva, sousta lidí, nas*raný pokladní

Červená, Deichman, Kik, Sportissimo vedle něj.

Červené logo, veeeliká prodejna s vysokými regály.

Červenobílé logo a lékárna Dr. Max uvnitř.

ČTVRTEČNÍ AKCE, DŮCHODCI, FRONTY NA KASÁCH, NÍZKÉ PLATY

Dlouha otevírací doba, práce v jednotlivých úsecích

Dobrá cena, spousta lidí

dřina, dřina, dřina jako v každém marketu, kde jsou i protraviny,

duchodci

Duchodci

duchodci

důchodci

důchodci, hodně zboží, málo zaměstanců

Důchodci, špína, klamání zákazníků

fronty , důchodci

Fuj

Hodně důchodců, nepřehlednost, zbytečně velké obchody

Hodně lidí, nepěkná prodejna, stres

Houfy důchodců mlátící se o zboží v akci, kteří neváhají zapojit i obranné nástroje, jako jsou nákupní košíky. Kromě toho si vybavím kvalitní a velký výběr zeleniny a ovoce.

Hypermarket, červené logo

Chaos

Kaufland

konkrétní market v našem městě, červená barva

kvalita zeleniny dle nalady zamestnancu, v akci chybejici zbozi, otravna otazka "vse v poradku" u pokladny

kvalitní zboží za rozumnou cenu

Levné zbozi

Levné zboží často na úkor kvality, hromada důchodců, mizerné platové ohodnocení "běžných" zaměstnanců (prodavačky, brigádníci).

Levno

Levno, důchodci, spina

levno, fronty

Logo

Logo a reklama v TV. Obchod jako takový neznám. Nenakupuji zde.

Markantní zlepšení kultury prodeje a nepoživatelné polské cukrovinky.

Masakr

moc lidi

n

Nakup

nechodím tam

nechodím tam

Nejlepší supermarket.

Nejlepší výběr piva.

nekonečný stres, pokud nestíháte a máte dlouhou frontu, smůla. Nejhorší zaměstnavatel. Stačí mi, byla jsem tam. Největší peklo.

nekvalitní spotřební zboží Made in China

Nekvalitní zboží.

Německo, důchodci, chaos

Nerada v něm nakupuji, protože je velký a nepřehledný.

nic

nic

nízké ceny

obchod

obchod, plno lidí

Obrovský supermarket přeplněný lidmi v den slevových akcí

Otrocina, nizke ceny na ukor platu zamestnancu - na nizsich pozicich, fluktuace

Ovoce a zelenina za dobrou cenu, nepravdivé informace o podílu masa na cedulce a vytištěné etiketě, fronty, důchodci, vždy si zkontrolovat účtenku protože bývá zboží namarkováno chybně.

ovoce,zelenina-to nakupuji pouze tam

potkan

Preplacanost

příšerné podmínky při nočních inventurách

rychlé odbavení na kasách,pořádek

slevy

slevy, důchodci, chaos, čerstvá zelenina, skladiště, široký sortiment

Slevy!!!

Spatna kvalita ovoce zeleniny, chybi zbozi v akcich

Strojově vycvičený personál.

supermarket jako každý jiný, možná nižší ceny zboží

supermarket, ktery je udajne levny ale ja zadny nemam blizko,takze nevim

široký sortiment zboží, dlouhá otevírací doba, nízké ceny, pobočky jen velká města, občas nějaký skandál s nekvalitním zbožím - viz. potravinynapranyri.cz

Špinavé a zapáchající WC, velký výběr zeleniny

upadajici kvalita nabidky produktu, stejne jako tesco. Zamereni se jen na cenu a nikoliv na kvalitu.

Velka prodejni plocha, dobre ceny, pekne ovoce +zelenina, pokladni s postizenim/socialne znevyhodnene, trapna veta jestli je vse v poradku, prvni polozka do kosiku, velke fronty

Velká různorodost a výběr zboží.

Velké prostory, nižší ceny, neuspořádané

Velké slevy, ale plno lidí, že se tam nedá ani hnout..

Velky obchod kde je furt co doblnovat

Velky retezec, nesdiraji z lidi kuzi, maji dostatek zamestnancu. Prijemny nakup.

Velký supetmarket

Velký výběr

velký výběr ovoce a zeleniny

Velmi nízké ceny akčního zboží

víkendové nákupy

Vitnamci s plnými vozíky

Výběr

Výborně akční nabídky, ale draha kosmetika. A velká sit prodejen.

Vyprodeje zeleniny, duchodci

Z lásky k Česku, německý řetězec, vyšší ceny za stejné, ale méně kvalitní potraviny než v Německu

21. Připadá Vám Kaufland jako zaměstnavatel seriózní (korektní jednání, uznaná práce přesčas ap.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5965,56 %65,56 %  
ne2224,44 %24,44 %  
ano910 %10 %  

Graf

22. Dovedete si představit, že byste v Kauflandu pracovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3336,67 %36,67 %  
ano, ale jen na vyšším postu2730 %30 %  
nedokážu odpovědět1718,89 %18,89 %  
ano1314,44 %14,44 %  

Graf

23. Víte o tom, že Kaufland nabízí svým zaměstnancům důkladný proces zaškolení, průběžný systém vzdělávání a při odpovídajících výsledcích kariérní růst?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6167,78 %67,78 %  
ano2932,22 %32,22 %  

Graf

24. Poslední bod dotazníku. Pokud chcete, napište mi, prosím, jak by se podle Vás Kaufland (ale i ostatní řetězce) mohl stát atraktivnějším zaměstnavatelem:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

... radši se nebudu vyjadřovat

Alespoň práci adekvátně finančně ohodnotit

Ceny by hlavně měli zůstat déle akční (zlevněné). Týden a někdy i den je málo.

Dávat do větších letáků reportáže z firemního života.

finance

Hlavne podrobnym vyberem svych zamestnancu, protoze kdyz vidim jake hlupaky jsou schopni zamestnat, tak si nedovedu predstavit, ze by tohle meli byt mi spolupracovnici.

Hodnotit zamestnance adekvatne vzhledem k vykonane praci, posilit stavy - nesdirat zamestnance z kuze. Proplacet vsechny prescasy, na manazerskych postech jen odpovedni lide, kteri vedi, co delaji a dokazi skutecne resit problemy.

chtělo by to trochu více lidskosti a když kontroli, tak na úrovni a ne zbytečné buzerování

j

Jako všude.. finanční ohodnocení + lepší zacházení se zaměstnanci

Kaufland

Kdyby dbaly na to, aby byli zaměstnanci upravení, čistí, profesionální, nezaměstnávaly kdekoho, vazily si odvedené práce.

Kdyby nabídl svým zaměstnancům na nižších pozicích lepší pracovní podmínky, např. přizpůsobit pracovní dobu dle rodinných poměrů zaměstnanců, pracovní přestávky, proplácení přesčasů atd..

Kdyby nešidili zaměstnance a dávali každému přiměřeně stejný plat i férové jednání.

Lépe platit a více zaměstnanců na směně

Lepsi platove podminky, dodrzovani pracovni doby.

Lepší platové podmínky.

lepší reklama

líp platit

mel by mit zbozi v akci po celou dobu a ne jen prvni den.

Měli by více než na spokojene zákazníky dbát na spokojene zaměstnance. Jelikož budou-li zaměstnanci spokojeni odrazi se to na jejich přístupu k práci a tudíž i ve vztahu k zákazníkům.

min stresu, aby nebyla buzerace za to, ze nekdo nema v casovym limitu odbavenyho zakaznika, lepsi pracovni podminky kvuli pretezovani a rozvoji svalove disbalance. Pripadne zvyseni platu.

n

Nedělat z lidí vybalovace zboží, ale obchodníky, kteří by měli být ve styku se zákazníky. Radit, pomáhat vyhledávat zboží a informovat o tom, co zboží obsahuje.

Nemám v tomto sektoru osobní zkušenost, tak nedokážu říct.

Netusim pracuji v jiném retezci

nevím

No stačí tady se dívat na ty nepříjemné neochotné obličeje v Albertu v Bystřici p. H. (okr. KM) a přejde člověka chuť jít mezi ně pracovat, proto jich mají stále nedostatek, zřejmě to tam není žádný med, občas plesnivé a shnilé zboží, pravidlem jsou “mýlky“ u mnohých pokladních, ale VŽDY ve prospěch Albertu, některé pokladní bývaly velmi protivné, už tam naštěstí většina z nich nesedí, no stejně to vedlo jen k odchodu kupujících ke konkurenci...

platit víc

Pro zaměstnance je podle mého názoru důležité jak se k němu chovají nadřízení a kolegové - jen v prostředí kde se člověk cítí dobře se i dobře pracuje.A právě při práci s lidmi(zákazníci) je dobrý pocit důležitý. Jen málokterý řetězec instruuje své vedoucí pracovníky,aby byli k podřízením slušní a nestresovali je.Několikrát jsem se setkala tím,že se člověk může přetrhnout a nikdy to nikdo neocení... Dnes,kdy je nouze o spolehlivé pracovníky by si měli vážit těch co pracují dobře a spolehlivě

Snizit hodinovy vykon na zamestnqnce, udelat peknejsi prostory na prestavky, LEPE PLATIT!

Tak, že by beze zbytku dodržoval zákoník práce jak by měl.

Trainee programy - vyšší nástupní mzda

v ČR by měl mít firemní standarty stejné jako v Německu - v oblasti chování k zaměstnancům ( je to obecný problém všech německých firem podnikajících v ČR )

vic platit

vic slevnit produkty, větši plat, a nové vyrobky z jinych statu

VÝRAZNĚ ZVÝŠIT PLATY nejen managementu ale především řadovým zaměstnancům

Vyssi platy pokladnim, vice lidi na smenu a vse je ok.

Vyšší mzda, nedělat ze zaměstnanců otroky, dovolit jim mít vlastní hrdost před drzými a arogantními zákazníky.

Vyšší mzda,lepší přístup k zaměstnancům

Vyšší mzdy, proplácení přesčasů, ale především volné svátky

Vyšší plat

VYŠŠÍ PLATY A PLNÉ ÚVAZKY

Vyšší platy a víc zaměstnanců, aby nebyli zavaleni množstvím práce

vyšší platy,menší buzerace,

Zavést lidskost do zaměstnanců.

Zlepšení platových podmínek

zvýšení mezd, více zaměstnan ců na všech úsecích

Zvýšení platu, zvýšení pracovníků na prodejní ploše (snížení náročnosti), lepší vybavení, řešení podnětů ze strany zaměstnanců apod.

zvýšit mzdu a umožnit chodit na záchod dle potřeby!

Zvýšit mzdy řadovým pracovníkům.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Považujete práci v supermarketu za atraktivní?

  • odpověď jak ve kterém:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi náročná práce na otázku 10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká mzda na otázku 10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká prestiž na otázku 10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stresující prostředí na otázku 10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?

14. Zaznamenali jste někde nabídku na práci v supermarketu, která by Vás oslovila?

  • odpověď zaznamenal, ale neoslovila mě:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám o práci v tomto oboru zájem. na otázku 15. Proč Vás neoslovila?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízké platové ohodnocení. na otázku 15. Proč Vás neoslovila?

18. Myslíte si, že jsou pracovní podmínky u všech řetězců stejné?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v platu na otázku 19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pracovních nárocích na otázku 19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v přístupu k zaměstnancům na otázku 19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?

19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?

  • odpověď v přístupu k zaměstnancům:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Dovedete si představit, že byste v Kauflandu pracovali?

21. Připadá Vám Kaufland jako zaměstnavatel seriózní (korektní jednání, uznaná práce přesčas ap.)?

  • odpověď nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. Myslíte si, že jsou pracovní podmínky u všech řetězců stejné?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Co považujete v zaměstnání za nejdůležitější?

5. Kde nejčastěji vyhledáváte nabídky pracovních příležitostí?

6. Jak často chodíte nakupovat do supermarketu?

7. Považujete práci v supermarketu za atraktivní?

9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?

10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?

11. Jaký je podle Vás nejčastější důvod, proč lidé v supermarketu pracují (na základních pozicích, např. pokladní, doplňovač zboží)?

12. Znáte někoho, kdo v supermarketu pracuje?

13. Jak jste Vy / Váš známý spokojen s podmínkami v tomto zaměstnání?

14. Zaznamenali jste někde nabídku na práci v supermarketu, která by Vás oslovila?

15. Proč Vás neoslovila?

17. Myslíte si, že se řetězce snaží zlepšovat pracovní podmínky?

18. Myslíte si, že jsou pracovní podmínky u všech řetězců stejné?

19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?

21. Připadá Vám Kaufland jako zaměstnavatel seriózní (korektní jednání, uznaná práce přesčas ap.)?

22. Dovedete si představit, že byste v Kauflandu pracovali?

23. Víte o tom, že Kaufland nabízí svým zaměstnancům důkladný proces zaškolení, průběžný systém vzdělávání a při odpovídajících výsledcích kariérní růst?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Co považujete v zaměstnání za nejdůležitější?

5. Kde nejčastěji vyhledáváte nabídky pracovních příležitostí?

6. Jak často chodíte nakupovat do supermarketu?

7. Považujete práci v supermarketu za atraktivní?

9. Který z níže uvedených supermarketů Vám jako zaměstnavatel připadá atraktivní?

10. Co je pro Vás hlavním důvodem neatraktivity?

11. Jaký je podle Vás nejčastější důvod, proč lidé v supermarketu pracují (na základních pozicích, např. pokladní, doplňovač zboží)?

12. Znáte někoho, kdo v supermarketu pracuje?

13. Jak jste Vy / Váš známý spokojen s podmínkami v tomto zaměstnání?

14. Zaznamenali jste někde nabídku na práci v supermarketu, která by Vás oslovila?

15. Proč Vás neoslovila?

17. Myslíte si, že se řetězce snaží zlepšovat pracovní podmínky?

18. Myslíte si, že jsou pracovní podmínky u všech řetězců stejné?

19. V čem si myslíte, že jsou největší rozdíly?

21. Připadá Vám Kaufland jako zaměstnavatel seriózní (korektní jednání, uznaná práce přesčas ap.)?

22. Dovedete si představit, že byste v Kauflandu pracovali?

23. Víte o tom, že Kaufland nabízí svým zaměstnancům důkladný proces zaškolení, průběžný systém vzdělávání a při odpovídajících výsledcích kariérní růst?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Soukup, M.Práce v supermarketu - šance, nebo prokletí? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://prace-v-supermarketu-sance-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.