Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum v cestovním ruchu

Průzkum v cestovním ruchu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Balvínová
Šetření:07. 05. 2013 - 08. 05. 2013
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím o vyplnění krátkého dotazníku ke své bakalářské práce a předem díky :-)

Odpovědi respondentů

1. Jak atraktivní se mi jeví práce spojená s cestovním ruchem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi, rád bych jí dělal/a3062,5 %62,5 %  
kdyby nebylo nic lepšího, vzal/a bych jí1531,25 %31,25 %  
tento typ práce je mi cizí36,25 %6,25 %  

Graf

2. Bylo by pro mě překážkou, že práce je limitovaná sezónou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2654,17 %54,17 %  
ano2245,83 %45,83 %  

Graf

3. Na dovolené dávám přednost tomuto typu ubytování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotely, penziony3981,25 %81,25 %  
karavany, stany510,42 %10,42 %  
u známých, přátel48,33 %8,33 %  

Graf

4. Na dovolené většinou nejvíc utratím za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ubytování2245,83 %45,83 %  
zábavu (suvenýry, dárky, atraktivity)1122,92 %22,92 %  
dopravu816,67 %16,67 %  
stravování714,58 %14,58 %  

Graf

5. Jaké služby bych nejvíc uvítal/a u turistického informačního centra

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace o lokalitě, zajímavostech, atrakcích3062,5 %62,5 %  
informace o dopravě, rezervace jízdenek816,67 %16,67 %  
informace o ubytování, rezervace pokojů714,58 %14,58 %  
všechny možnosti12,08 %2,08 %  
Samozřejmě informace o dopravě, ale také free mapky lokality (nejlépe i se informacemi o lokalitě)12,08 %2,08 %  
přístup k internetu/informace o internetových kavárnách v místě pobytu12,08 %2,08 %  

Graf

6. Který z následujících typů propagace destinace by mě nejvíc oslovil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy v televizi, časopisech, na internetu2960,42 %60,42 %  
reklamní kampaň spojená s významnou akcí (např. výročí významného umělce)714,58 %14,58 %  
plakáty vyvěšené na veřejných místech714,58 %14,58 %  
Nepropagace :)))12,08 %2,08 %  
cedule u cesty12,08 %2,08 %  
Vlastně dám nejvíce na informace od známých12,08 %2,08 %  
jiné - vypiště12,08 %2,08 %  
setkání s místními lidmi, ochutnávky jídla, tance, hudby a dalších specifik destinace. Zprostředkování zážitku z místa.12,08 %2,08 %  

Graf

7. Aplikace v telefonu ohledně pláží a informací o nich v určité oblasti vidím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
celkem přínosnou, mohla by se hodit2858,33 %58,33 %  
velmi přínosnou, pořídil/a bych si jí1122,92 %22,92 %  
takovou aplikaci bych nevyužil/a918,75 %18,75 %  

Graf

8. Veřejně prospěšnou akci jako součást propagace destinace vidím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přínosnou z obou stránek1939,58 %39,58 %  
vzbudila by u mě větší zájem o lokalitu1735,42 %35,42 %  
nezajímám se1225 %25 %  

Graf

9. Při cestování za dovolenou upřednostňuji tento typ dopravy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letecká2245,83 %45,83 %  
vlastní auto2143,75 %43,75 %  
autobusová48,33 %8,33 %  
vodní12,08 %2,08 %  

Graf

10. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4083,33 %83,33 %  
muž816,67 %16,67 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-254083,33 %83,33 %  
26-3548,33 %8,33 %  
36-5036,25 %6,25 %  
0-1512,08 %2,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak atraktivní se mi jeví práce spojená s cestovním ruchem?

2. Bylo by pro mě překážkou, že práce je limitovaná sezónou?

3. Na dovolené dávám přednost tomuto typu ubytování:

4. Na dovolené většinou nejvíc utratím za:

5. Jaké služby bych nejvíc uvítal/a u turistického informačního centra

6. Který z následujících typů propagace destinace by mě nejvíc oslovil:

7. Aplikace v telefonu ohledně pláží a informací o nich v určité oblasti vidím jako:

8. Veřejně prospěšnou akci jako součást propagace destinace vidím jako:

9. Při cestování za dovolenou upřednostňuji tento typ dopravy:

10. Jsem:

11. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak atraktivní se mi jeví práce spojená s cestovním ruchem?

2. Bylo by pro mě překážkou, že práce je limitovaná sezónou?

3. Na dovolené dávám přednost tomuto typu ubytování:

4. Na dovolené většinou nejvíc utratím za:

5. Jaké služby bych nejvíc uvítal/a u turistického informačního centra

6. Který z následujících typů propagace destinace by mě nejvíc oslovil:

7. Aplikace v telefonu ohledně pláží a informací o nich v určité oblasti vidím jako:

8. Veřejně prospěšnou akci jako součást propagace destinace vidím jako:

9. Při cestování za dovolenou upřednostňuji tento typ dopravy:

10. Jsem:

11. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Balvínová, B.Průzkum v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-v-cestovnim-ruchu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.