Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Síla reklamy na internetu
Síla reklamy na internetu
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Habarta |
---|---|
Šetření: | 02. 11. 2010 - 15. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
dovolujeme si Vás oslovit k vyplnění krátkého dotazníku.
Jsme studenti VŠB Ekonomické fakulty v Ostravě (obor Marketing a Obchod) a dotazník využijeme při zpracování dat pro seminární práci.
Našim cílem je zjistit sílu internetové reklamy a její dopad na potenciální zákazníky.
Děkujeme za Váš čas.
S přáním hezkého dne
Jakub Habarta, Jakub Haluška, Irena Helebrandová a Martin Čermák
Odpovědi respondentů
1. Kolik času trávíte na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 - 4 hodiny denně | 58 | 44,96 % | 44,96 % |
1 - 2 hodiny denně | 38 | 29,46 % | 29,46 % |
více než 5 hodin denně | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
méně než 1 hodinu denně | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
2. Koupil(a) jste si někdy nějaký produkt jen proto, že na Vás zapůsobila reklama na něj a produkt jste ve skutečnosti nepotřeboval(a)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 83 | 64,34 % | 64,34 % |
ano | 46 | 35,66 % | 35,66 % |
3. Ohodnoťte následující aspekty podle toho, jak Vás při koupi produktů ovlivňují (známkou 1 – 5 jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vzhled | 2.062 | 1.143 |
kvalita | 1.605 | 1.185 |
reklama | 3.341 | 1.046 |
cena | 2.031 | 1.193 |
tradice | 2.915 | 1.442 |
4. V jakém médiu Vás reklama nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 75 | 58,14 % | 58,14 % |
internet | 30 | 23,26 % | 23,26 % |
tisk | 17 | 13,18 % | 13,18 % |
billboard | 6 | 4,65 % | 4,65 % |
rádio | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
5. Jak vnímáte reklamu na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
moc ji nevnímám | 69 | 53,49 % | 53,49 % |
negativně, reklama mě obtěžuje | 34 | 26,36 % | 26,36 % |
pozitivně, dozvím se tak o nových produktech či produktech v akci | 26 | 20,16 % | 20,16 % |
6. Jaký druh reklamy na internetu na Vás nejvíce zapůsobí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bannerová reklama (obrázkové reklamní proužky) | 59 | 45,74 % | 45,74 % |
články popisující produkt | 58 | 44,96 % | 44,96 % |
textová reklama | 12 | 9,3 % | 9,3 % |
7. Důvěřujete produktu, na který není prakticky žádná reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem nerozhodný(á) a snažím se zjistit co nejvíce informací | 68 | 52,71 % | 52,71 % |
ano, reklama pro mě moc neznamená | 49 | 37,98 % | 37,98 % |
moc těmto produktům nevěřím a kupuji je jen zřídka | 12 | 9,3 % | 9,3 % |
8. Jak hodnotíte současnou reklamu na internetu? (známkou 1 - 5 jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
pravdivá | 3.31 | 0.788 |
srozumitelná | 2.698 | 0.816 |
informativní | 2.884 | 1.095 |
nevtíravá | 3.822 | 1.356 |
inteligentní | 3.217 | 0.899 |
originální | 2.69 | 1.005 |
9. Myslíte si, že je reklamy na internetu zbytečně moc?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 106 | 82,17 % | 82,17 % |
ne | 23 | 17,83 % | 17,83 % |
10. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 89 | 68,99 % | 68,99 % |
15 - 20 let | 28 | 21,71 % | 21,71 % |
31 - 40 let | 10 | 7,75 % | 7,75 % |
více než 51 let | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 78 | 60,47 % | 60,47 % |
muž | 51 | 39,53 % | 39,53 % |
12. Vaše ekonomická aktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 85 | 65,89 % | 65,89 % |
zaměstnanec | 26 | 20,16 % | 20,16 % |
jiná | 6 | 4,65 % | 4,65 % |
nezaměstnaný | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
podnikatel | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
důchodce | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.