Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum hodnoty značky Kappa

Výzkum hodnoty značky Kappa

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Michálek
Šetření:15. 12. 2015 - 19. 12. 2015
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník zjišťuje oblíbenost a používanost produktů značky Kappa, je určen pro všechny, kdo nosí sportovní oblečení (provozování sportu není podmínkou, nošení sportovních věcí ano) a výsledky budou použity pro seminární práci v oblasti marketingu

Odpovědi respondentů

1. Zadejte pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3256,14 %56,14 %  
žena2543,86 %43,86 %  

Graf

2. Označte svou věkovou kategorii

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let3561,4 %61,4 %  
15 - 20 let1322,81 %22,81 %  
31 - 40 let58,77 %8,77 %  
nad 40 let35,26 %5,26 %  
do 15 let11,75 %1,75 %  

Graf

3. Jak často sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x týdně1628,07 %28,07 %  
sportuji příležitostně1424,56 %24,56 %  
3x - 4x týdně1424,56 %24,56 %  
5x a více týdně814,04 %14,04 %  
1x týdně35,26 %5,26 %  
nesportuji vůbec23,51 %3,51 %  

Graf

4. Jaký druh sportu děláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kolektivní2645,61 %45,61 %  
jednotlivý1322,81 %22,81 %  
posilovna a fitness1119,3 %19,3 %  
cvičení (joga, spinning apod.)712,28 %12,28 %  

Graf

5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Adidas1.5260.565
Joma4.5090.636
Kappa3.4390.562
Asics3.7020.876
Nike1.8250.846

Graf

6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Adidas1.7720.737
Joma4.4040.662
Kappa3.4740.916
Asics3.6670.924
Nike1.6840.883

Graf

7. Zaškrtněte značku, jejíž produkt vlastníte nebo jste vlastnil/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas5291,23 %91,23 %  
Nike4884,21 %84,21 %  
Puma4477,19 %77,19 %  
Kappa2136,84 %36,84 %  
Asics1119,3 %19,3 %  
Joma712,28 %12,28 %  
Hummel11,75 %1,75 %  
under armour11,75 %1,75 %  
další11,75 %1,75 %  
NewBalance, Under Armour11,75 %1,75 %  
Vei bao ming pai11,75 %1,75 %  
O'neil11,75 %1,75 %  
Head, Babolat11,75 %1,75 %  

Graf

8. Co je pro vás při nákupu sportovního oblečení důležité? Oznámkujte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejdůležitější a 5 nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pohodlí1.5960.697
funkčnost1.7190.588
cena2.2811.255
design2.2461.273
trvanlivost2.5261.477
značka3.2631.317

Graf

9. Dokážete si vybavit logo značky Kappa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3968,42 %68,42 %  
Ne1831,58 %31,58 %  

Graf

10. Logo krátce popište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 osoby25,13 %3,51 %  
sedící lidé opření zády o sebe 12,56 %1,75 %  
Dve postavy z boku12,56 %1,75 %  
Dvě osoby sedí zády k sobě a pod nima je nápis "Kappa"12,56 %1,75 %  
Dvě ženy opřené o sebe12,56 %1,75 %  
muž a žena sedící k sobě zády12,56 %1,75 %  
Dve zeny, ktere sedi a jsou oprene zady k sobe 12,56 %1,75 %  
žena a muž sedící k sobě zády, opírají se zády o sebe a mají pokrčené nohy12,56 %1,75 %  
Dva lidé sedící naproti sobě - ohnutá kolena, chodidla opřená o zem, nohy obou dvou se překrývají.12,56 %1,75 %  
žena a muž sedí zády k sobě opřeni o kolena12,56 %1,75 %  
ostatní odpovědi Dvě osoby sedící k sobě zady
dve osoby
Dvě sedící osoby
Dvě sedící postavy
dvě postavy sedící proti sobě nebo u sebe, nevím přesně, prostě dva lidi jak sedí
Dvě roštěnky co sou schoulený zimou, opřený o sebe zády
dvě ženský proti sobě
dvě postavy cvičící jogu
dvě postavy sedící zády
dvě postavy sedící zády k sobě
Dvě ženský
Matně si ho vybavuji jako zrcadlově otočené postavičky :)
2 osoby sedící k sobě zády a pokrčenými nohami
dvě psotavy zády k sobě
Dvě siluety sedící zády k sobě
Taková divná. Sedící chlapík a mařka se zády o sebe otírají.
2 sedící panáčci
dvě osoby, asi ženy sedí zády k sobě?
dva panáčci sedicí a opřený o sebe
Dve nahe postavy sedící zady k sobě
dva lide opreni o sebe zady
dva sportovci sedící zády k sobě
dvě ženy sedící zády k sobě
neco sedicoho zady k sobe
dve postavy sedici zady k sobe a opirajici se jedna o druhou
Dvě postavy sedící zády k sobě na nápisu zmíněné značky
dve osoby k sobe oprene zady?
postavy sedící zády k sobě
2871,79 %49,12 % 

Graf

11. Co se vám vybaví při představě značky Kappa?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic58,77 %8,77 %  
sportovní oblečení58,77 %8,77 %  
sport47,02 %7,02 %  
logo23,51 %3,51 %  
nevím11,75 %1,75 %  
Hc vsetim za zlate ery11,75 %1,75 %  
Sportovní oděv11,75 %1,75 %  
Sportovní potřeby 11,75 %1,75 %  
Nic moc. Ty zensky no11,75 %1,75 %  
obuv11,75 %1,75 %  
ostatní odpovědi Logo.
vtipny obrazek
Fotbalová druhořadá značka užívaná hlavně v Itálii,
twich.tv
Logo a sport
ϰ
průměrná značka
logo a připadá mi jako levná značka kterou moc lidí nevyužívá
Takový to řecký písmenko
asi logo
strašně drahá značka
joga
druhořadý produkt
Moribundus
nic, nikdy jsem o ní neslyšel
nic zvláštího
Hokejové mikiny s velkým nápisem přes prsa
Italie
sportovní oblečení, soupravy
Tepláková souprava na doma
2 sedící panáčci
černá mikina s bílým logem
asi oblečení
Nepromokava bunda
boty
j
devadesátá léta
kapavka
málo prodejné
nepohodlný
bettis sevilla a muj prvni fotbalovy dres dovezeny ze spanelska v peti letech
sportovní, outdoorové oblečení
plavání
ten symbol,ktery si matne pamatuju a jejich triko s logem nebo sportovni taska
problem
3561,4 %61,4 % 

Graf

12. Vlastníte nějaké produkty značky Kappa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4578,95 %78,95 %  
ano1221,05 %21,05 %  

Graf

13. Produkty vypište

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Boty

boty, sportovni mikiny a trika

Bunda

fotbalový dres

Míč, ponožky a triko

Míče

Ručníky.

sálové boty

Tepláková souprava, ponožky

trička

Triko

triko

14. Znáte sportovce nebo tým, který Kappa sponzoruje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1. Fc Slovácko

b

Baník Ostrava myslim

Bohužel ne

dříve AS ROMA, Bremen, Italia

FC Krasnodar

FC Slovácko do minulého roku, současný nevím.

hokejový tým HC Kometa Brno

hokejový Vsetín kdysi

Kdysi možná AS Řím, Neapol, Karlovy Vary ale jistý si nejsem

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne.

nevím

Neznám

Neznám.

Nikoli.

Skutečně chcete vědět, zda znám nějakého sportovce nebo tým, který Kappa sponzoruje (znát sponzorovaného sportovce neznamená nutně vědět o něm, že je sponzorovaný)? Nezajímá vás spíše, zda vím o nějakém sportovci to, že ho Kappa sponzoruje?

To netusim

volleyball?

Vsetin kdysi


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá

  • odpověď Adidas=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=2 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
  • odpověď Adidas=2:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=1 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
  • odpověď Asics=4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=4 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Joma=4:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
  • odpověď Joma=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=4 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=4 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Kappa=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=3 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Nike=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=1 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá

6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená

  • odpověď Asics=3:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=3 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=4 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Joma=4:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Joma=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=4 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kappa=4 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
  • odpověď Kappa=3:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Asics=5 na otázku 5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá
  • odpověď Nike=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=2 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená
  • odpověď Nike=2:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=1 na otázku 6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená

7. Zaškrtněte značku, jejíž produkt vlastníte nebo jste vlastnil/a

  • odpověď Kappa:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vlastníte nějaké produkty značky Kappa?

8. Co je pro vás při nákupu sportovního oblečení důležité? Oznámkujte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejdůležitější a 5 nedůležité

  • odpověď pohodlí=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivost=1 na otázku 8. Co je pro vás při nákupu sportovního oblečení důležité? Oznámkujte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejdůležitější a 5 nedůležité

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zadejte pohlaví

2. Označte svou věkovou kategorii

3. Jak často sportujete?

4. Jaký druh sportu děláte?

5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá

6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená

7. Zaškrtněte značku, jejíž produkt vlastníte nebo jste vlastnil/a

8. Co je pro vás při nákupu sportovního oblečení důležité? Oznámkujte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejdůležitější a 5 nedůležité

9. Dokážete si vybavit logo značky Kappa?

12. Vlastníte nějaké produkty značky Kappa?

14. Znáte sportovce nebo tým, který Kappa sponzoruje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zadejte pohlaví

2. Označte svou věkovou kategorii

3. Jak často sportujete?

4. Jaký druh sportu děláte?

5. Seřaďte jednotlivé značky podle vašeho povědomí o značce, 1 nejznámější a 5 nejméně známá

6. Seřaďte jednotlivé značky podle vaší oblíbenosti, 1 nejoblíbenější a 5 nejméně oblíbená

7. Zaškrtněte značku, jejíž produkt vlastníte nebo jste vlastnil/a

8. Co je pro vás při nákupu sportovního oblečení důležité? Oznámkujte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejdůležitější a 5 nedůležité

9. Dokážete si vybavit logo značky Kappa?

12. Vlastníte nějaké produkty značky Kappa?

14. Znáte sportovce nebo tým, který Kappa sponzoruje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Michálek, L.Výzkum hodnoty značky Kappa (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyzkum-hodnoty-znacky-kappa.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.