Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Henna
Značka Henna
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Doleželová |
---|---|
Šetření: | 18. 04. 2010 - 27. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 68 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 8.53 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
předkládáme Vám krátký dotazník, který je součástí projektu Marketingové řízení, řešeného v rámci studia na ČZU v Praze. Cílem tohoto dotazníku je zjistit míru povědomí o značce Henna a jejím vnímání spotřebiteli.
Odpovědi respondentů
1. Víte co znamená slovo henna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 47 | 69,12 % | 69,12 % |
Něco mi to říká, ale nevím přesně co | 12 | 17,65 % | 17,65 % |
Ne | 9 | 13,24 % | 13,24 % |
2. Víte jaké produkty značka Henna nabízí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Produkty na vlasy | 44 | 64,71 % | 64,71 % |
Nevím | 23 | 33,82 % | 33,82 % |
Elektronika | 1 | 1,47 % | 1,47 % |
3. Přibližně jak často si barvíte vlasy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nebarvím si vlasy → otázka č. 6, 1xza rok → otázka č. 4, 2x za rok → otázka č. 4, 3x za rok → otázka č. 4, 4x za rok → otázka č. 4, Vícekrát za rok → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nebarvím si vlasy | 30 | 44,12 % | 44,12 % |
Vícekrát za rok | 21 | 30,88 % | 30,88 % |
4x za rok | 8 | 11,76 % | 11,76 % |
2x za rok | 5 | 7,35 % | 7,35 % |
3x za rok | 3 | 4,41 % | 4,41 % |
1xza rok | 1 | 1,47 % | 1,47 % |
4. Dáváte přednost barvení vlasů:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sami | 22 | 61,11 % | 32,35 % |
Od kadeřnice | 14 | 38,89 % | 20,59 % |
5. Dáváte přednost:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 22 | 59,46 % | 32,35 % |
Přírodním produktům před chemickými | 8 | 21,62 % | 11,76 % |
Chemickým produktům před přírodními | 7 | 18,92 % | 10,29 % |
6. Slyšeli jste o značce Henna, která vyrábí přírodní produkty na vlasy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 37 | 54,41 % | 54,41 % |
Ne | 31 | 45,59 % | 45,59 % |
7. Jak jste se dozvěděli o značce Henna?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od známých | 13 | 36,11 % | 19,12 % |
Z médií | 12 | 33,33 % | 17,65 % |
v obchodě | 2 | 5,56 % | 2,94 % |
nic | 2 | 5,56 % | 2,94 % |
už nevím | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
v drogérii | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
od matek | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
od matky | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
Od kadeřnice | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
už nevím, znám ji už dlouho | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
z regálu v obchodě | 1 | 2,78 % | 1,47 % |
8. Máte zkušenosti s produkty značky Henna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 24 | 64,86 % | 35,29 % |
Ano | 13 | 35,14 % | 19,12 % |
9. Jaký je Váš vztah k této značce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neutrální | 6 | 46,15 % | 8,82 % |
Kladný | 5 | 38,46 % | 7,35 % |
Záporný | 2 | 15,38 % | 2,94 % |
10. Jaké jsou podle Vás produkty značky Henna?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cenová relace: drahé - levné | 3.077 | 0.994 |
Kvalita produktů: nízká - vysoká | 3.462 | 1.172 |
Dostupnost produktů: špatná - dobrá | 3.231 | 1.101 |
Aplikace produktů: náročná - snadná | 3.308 | 1.444 |
Podvědomí o značce: nízké - vysoké | 2.692 | 0.675 |
Šetrnost k vlasům: nízká - vysoká | 3.615 | 2.083 |
11. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 50 | 73,53 % | 73,53 % |
Muž | 18 | 26,47 % | 26,47 % |
12. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21- 30 let | 39 | 57,35 % | 57,35 % |
41 let a více | 12 | 17,65 % | 17,65 % |
31-40 let | 9 | 13,24 % | 13,24 % |
do 20 let | 8 | 11,76 % | 11,76 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.